Citat

Rade Serbedzija

Ne budim te tek tako

Noćas je ulicama našega grada

Prolazila kočija bijela,

I bijela mećava vije

Mutan dan…

Do utajene sobe naše stare ljubavi

Trpim svoje, i tuđe što me bije,

I mrzlo mi je u srcu…

Ne treba rakije-ne grije!

Za tebe ljubavi govorim ove riječi.

Za tebe koju nosim u mozgu,

Kao užarenu kuglu djetinjstva,

Kao ranu koju sam bolovao toliko puta.

Za tebe koja si dio mene:

Duboko ukopana školjka u kamenu.

Miris borovine zauvijek zaboden u krv moju prokletu.

Za tebe, zbog tebe, zbog sebe.

Predlažem da saberemo naše siromaštvo

U dodir koji liječi naša srca,

U koja je rđa pala s bijelom igrom u samoći.

Moj križ plaća račun ove noći.

Ne kuni me imenom na koje je moja krv postala imuna..

Oguli narandžu, operi lice.

Otvori se utjeho-zagrli me jako.

I probudi se dragana,

Ne budim te tek tako.

Za tebe ljubavi govorim ovu pjesmu,

Za tebe koja si dio mene:

Duboko ukopana školjka u kamenu,

Za tebe što u toplim rukama nosiš ruže nijeme,

I prosipaš ih u suhu fontanu.

Za tebe, zbog tebe, zbog Prevera,

Zbog svih pjesnika ljubavnih stihova,

I uprkos njima … Ne budim te tek tako.

Otvori oči ljubavi i pogledaj kroz prozor

Vani su zasijale gorčine,

Tumaraju pomrčine i studen

I bijela mećava u gradu vije

Mutan dan.

Pa i srce je počelo šumjeti:

Divljak- ovdje je kvar!

Ne treba rakije-ne grije.

Dok bije u njedrima dobro nam je .

Gledaj !

Nemoj da ti tražim oči

Primakni se bliže, još blize

Zagrli me ljubavi, zagrli me jako!

I probudi se već jednom,

Ne budim te tek tako.

Uzalud, uzalud, uzalud,

Uzalud je budim…

Rade Serbedzija…

Odgovori

