Higijena ubice

Članak

Uvijek sam znao da mi se iskrenost ne isplati. Ne samo da je ne primjecuju, nego je i izokrecu- a vi ste zaista strucnjak za izokretanje- pa je cak nazivaju neiskrenoscu. Moja zrtva ne sluzi nicemu. Ponekad pomislim da bih, ako bih morao sve da ponovim, igrao na kartu potpune neiskrenosti, ne bih li konacno upoznao sto vama odgovara i sto postujete a onda, kada vas gledam, toliko ste mi odvratni da cestitam sebi sto vas ne podrazavam, iako me to osudjuje na samocu. Samoca je blagodet ako me udaljava od vasega kala. Moj zivot je ruzan, ali je bolji od vasega. Odlazite, zavrsio sam svoju govoranciju, pa prema tome, imajte smisla za reziju, imajte dobrog ukusa, pa idite.

Odgovori

