Koja velika ljubav, ljubavi moja, nije imala nepremostive teskoce?

Članak

U mojim snovima sada je opet jesen i noc, i poslije tebe ostalo je malo nepometenih sjenki i mirisa na voce. Cekajuci te opet, pocistila sam sobu i ukrasila je cvijecem, dotjerala sa cesljem od kozijeg roga, ali moji snovi ostali su nepospremljeni i moje kose u snu su cupave i nema cvijeca koje mirise na javi, a cvjeta u snovima, i nema ceslja koji moze ocesljati i tebe i mene…

Naspavala sam se po zrcalima spavacih soba, nakupala po ogledalima kupatila. Sad hocu napolje, u zivot.

Veceras, cim se osvijetli sat Saborne crkve, cekacu te na maloj gradskoj pijaci. Dodji da vidis jos jednom svoju nekadasnju ljubav. Zudim za tobom kao za zivom zemljom koja moze covjeka roditi. Opkoli me miloscu svojom: u svakom uglu usta mojih po jedna gorka suza uci o cistoj nebeskoj suzi koja lijeci. Pomisli da je ovo mozda posljednji susret nas prije strasnoga kraja.

Odgovori

