Ameli Notomb -Higijena ubice

Članak

-U tome slucaju, zasto pisati? Zasto traziti vezu sa ljudima?

-Pazite, nemojte mijesati : pisati ne znaci traziti vezu. Pitate me cemu pisanje, a ja vam veoma jasno i izricito odgovaram ovo: zbog uzivanja. Drugacije receno, ako nema uzivanja, neizostavno treba prestati. To znaci da mi pisanje donosi uzivanje. Ne pitajte me zasto, jer ni sam nemam pojma. Uostalom, sve teorije koje su htjele da objasne uzivanje, bile su gluplja od gluplje. Jednog dana neki veoma ozbiljan covjek rekao mi je da muskarac uziva dok vodi ljubav zato sto stvara zivot. Mozete li to da zamislite? Kao da covjek moze da osjeti neko uzivanje stvarajuci nesto tako tuzno i ruzno kao sto je zivot! A osim toga, to bi podrazumijevalo da zena, uzimajuci pilulu, vise ne uziva, posto tada ne stvara zivot. Ali taj covjek je cvrsto vjerovao u svoju teoriju!. Ukratko, ne trazite od mene da vam objasnjavam to uzivanje u pisanju: ono je cinjenica, i to je sve.

-A kakvu ulogu ima ruka?

-Ruka je sjediste uzivanja u pisanju. Ona i nije jedino sjediste: pisanje stvara uzivanje u njegovome trbuhu, u polnim organima, u celu i u vilicama. Ali najosobitije uzivanje nastaje u ruci koja pise. To je tesko objasniti: kad stvara ono sto ima potrebu da stvara, ruka drhti od zadovoljstva, postaje genijalan organ. Koliko puta sam samo osjetio, dok pisem, neki cudan utisak da upravo moja ruka upravlja, ona sasvim sama klizi i ne pitajuci mozak za misljenje. O, znam veoma dobro da nijedan atomista ne bi mogao da odobri nesto slicno, a ipak, to se osjeca, i to vrlo cesto. Ruka tada osjeca veliku nasladu, vjerovatno slicnu onoj nasladi konja koji se oteo, zatvorenika koji je pobjegao. Namece se jos jedan zakljucak uostalom: zar nije zbunjujuce sto se za pisanje i za mastrubaciju upotrebljava isto orudje- ruka.

-Da usijemo dugme ili da iscackamo nos, takodje upotrebljavamo ruku.

-Kako ste vi prosti! A i sta to dokazuje? Vulgarna upotreba nije protivrecna plemenitoj upotrebi.

-Da li je mastrubacija plemenit nacin upotrebe ruke?

-I te kako! Zar nije izvanredno sto jedna obicna i skromna ruka moze sasvim sama da uspostavi nesto tako slozeno, vazno, tesko za reziranje i optereceno stanjem duse, kao sto je seks? I zar nije divno sto ta dobra ruka bez ikakve price stvara toliko (ako ne i vise) zadovoljstva koliko i neka dosadna i za izdrzavanje skupa zena?

One response »

  1. Pročitala sam jednu knjigu Ameli Notomb, o njenom poslu u Japanu. Sasvim suprotno od onoga što inače znamo, prosto da se čovek upita odakle onda svi ti uspesi. Kad se dogodila kataklizma sa njihovom atomskom centralom, požurili su da nas uvere kako ih nevolja neće sprečiti da nam i dalje pomažu.

Odgovori

