Drugo telo

Članak

Za zivota moje telo drzalo je svoju majusnu preplasenu dusu u sebi kao suznja. Sada se sve izokrenulo i posuvratilo. U meni se, ma ko ja sada bio i ma gde se nalazio, desio neki strahovit preokret, moje vreme se izvrnulo na postavu kao rukav. Moja dusa se oslobodila od tela u koje je bila zasuznjena, dozivela je nesto kao veliki prasak. Moja posmrtna energija, moje majusno drugo telo sada putuje radosno, mlado i srecno po svojoj ogromnoj zvezdanoj dusi kao kroz svemir. Ono tamo trazi kap vremena i kap vode. Ono hoce zlatni presek vremena i vecnosti i uz to neki gutljaj Bogorodicinih suza da nahrani svoje novo ”sada”…

-To je dakle pravi obrazac svemira- pomisli Liza i kriknu. Moj prsten pred njenim ocima jos jednom je promenio boju. Sada je opet bio potpuno crn. I Lizino udvostrucenje se izgubilo. Ali, frekvencija nije bila sasvim iskljucena. Gubeci dodir sa mojim drugim telom osetila je nesto kao laki svrab na vratu. Opipala je mesto i osetila pod prstima nesto kao trag dodira. Svrab se sirio zrakasto u cetiri kraka. Bio je u obliku hebrejskog slova Shin. Posto je umela da cita poljupce, Liza ga je procitala. Setio se i citalac.

U mom poljupcu Arzuaga Ihar Liza nasal je poruku:

Budi srecna koliko god mozes! 

Odgovori

