Ameli Notomb- Kraljevska privilegija

Članak

Dopunio sam case i upitao je: 

-Kad bi ova noc bila posljednja u vasem zivotu, kako biste je proveli?

Nasmijesila se.

-Ne bih snimala. Ne bi bilo interesantno snimati unutrasnjost vile.

– Sto biste spasli?

-Da li bih prezivjela ako odem?

-Recimo da da.

Slegla je ramenima.

-Ne osjecam u dovoljnoj mjeri hitnost situacije.

Uozbiljio sam se.

-Sigrid, garantujem vam: ako nocas ne pobjegnemo, sjutra cemo biti mrtvi.

Nasmijala se.

-Cak i ako se uzivim u vasu izmisljenu pricu, nisam u stanju da se uplasim. Moj zivot znaci vrlo malo. Svejedno mi je da li cu umrijeti.

-A ako ja umrem?

-Uvjerena sam da vi znate sta radite.

Je li se salila, ili je shvatila ozbiljnost mog upozorenja?

-Mislim da je na vasu vilu baceno prokletstvo inercije.

-I ne slutite koliko ste u pravu- izjavi ona.- Sta mislite, zasto se primoravam da izlazim svakog dana od ujutro do uvece? Zato sto me u suprotnom ophrva ta inercija, koja je ovdje toliko slasna da covjek i ne shvata zasto bi zelio da od nje bjezi.

-A zasto vi to zelite?

-Zato sto su Odisej i njegova posada zeljeli da pobjegnu sa ostrva Lotofaga?

-Upravo zato, ja sam oduvijek smatrao da nisu dobro postupili. Pogotovo kad pogledate koje su ih sve nevolje cekale posto su isplovili! A mogli su da ostanu s tim blazeno usnulim narodom do kraja zivota!

-Ali onda se Odisej ne bi vratio Penelopi.

Odgovori

