Milorad Pavic- Sedam smrtnih grehova

Članak

– A ko ste, ako smem pitati, vi?- oslovih ja trecu lepoticu za stolom, onu sto mi je do sada jedina govorila ”vi”, na sta i ona iznenada predje na ”ti”.

– I mene si nekad, u proslom veku, voleo.

-I vas? Ne mogu da se setim, ali ne treba da se cudite. Ja odavno vise nisam onaj iz proslih vremena. Da vam pravo kazem, nisam vise cak ni pisac svojih prica, sve manje sam autor svojih romana, a jednoga dana to uopste vise necu biti. A ko ste vi, najzad?

Ja sam amajlija. Ako me ispraznis necu ti vise koristiti. Ako naucis kako da me ponovo napunis, koristicu ti ponovo. Ali, pazi, to sto tebi amajlija ne sluzi, ne znaci da ne sluzi drugima… Ja sam Jerisena Tenecki iz tvog romana Poslednja ljubav u Carigradu.

………..

– Dakle, ja mogu da vas volim, ali ne mogu da vas dodirnem.

 

 

Odgovori

