Zovem se crveno

Članak

Čujem vas da pitate: Šta znači biti neka boja?

Boja je dodir oka, muzika za gluhe, riječ u tami.

Budući da desetinama hiljada godina prisluškujem govor duša, koji se kao huka vjetra prenosi iz knjige u knjigu, iz mjesta u mjesto, reći ću da moj dodir liči na dodir anđela.

Jedan dio mene se ovdje obraća vašim očima; on je moja ozbiljna strana. Jedan dio mene leti zrakom nošen vašim pogledima. To je moja vesela strana.

Kako sam tek sretna što sam crvena! Gorim; snažna sam; znam da me primjećuju; i da mi se ne možete suprostaviti.

Ne tajim. Za mene se prefinjenost postiže samo odlučnošću i voljom, a nipošto slabošću i nemoći.

Ističem se. Ne bojim se drugih boja, sjena, gužve ili pak samoće. I kako je divno kada površinu koja me iščekuje ispunim svojom pobjedničkom vatrom!

Gdje se ja širim, tu svjetlucaju oči, bujaju strasti, podižu se obrve, srce se uznemiri. Pogledajte me: kako je samo lijepo živjeti!

Promatrajte me: kako je lijepo moći vidjeti. Pojavljujem se na svakom mjestu. Život počinje sa mnom, meni se sve vraća, vjerujte mi.

Odgovori

