Mirjana Bobic Mojsilovic- Majke mi bajka

Članak

Zaljubila sam se u njega, misleći da je samo prokleti luzer, gubitnik, moj nekadašnji đak sa nesrećnom biografijom, usamljen i ulubljen od života u kome nije mnogo tražio, ali nije mnogo ni dobio; mogla sam ga voleti i takvog, bez te priče, bez obrta koji je kasnije usledio. Mogla sam da ga volim samo zbog onog pisma u kome je citirao Puškina, zbog načina kojim se smejao, zbog toga što je kuvao za nas i što je znao da uživa u svakom trenutku, što je bio običan kao i ja, kao i moji prijatelji.

Odgovori

