Pjesma

Članak

U dubini moje duse je pesma koja nece u
rijec da se odjene.
To je pjesma sto kao kamenje u mome srcu
prebiva
i odbija da se mastilom toci na hartiju,
ona mi osjecanja obuhvata poput tananog
omotaca
i nece da se jezikom skrnavi.
Kako da je izdahnem kada se plasim da je
vazduh ne zaprlja?
Kome da je ispjevam kad je navikla da zivi
u mojoj dusi kao u svome domu
te se plasim da se slusanjem ne povrijedi?
Ako mi u oci pogledate, vidjet cete sjenku
njene senke,
i ako mi vrhove prstiju dotaknete, osjetit cete
njeno treperenje.
Svojim djelima je iskazujem kao sto jezero
odrazava sjaj zvijezde,
moje suze je otkrivaju kao kapi rose, rasute
na vrelini sunca,
otkrivaju tajne ruzinog cvijeta.
U meni je pjesma koju tisina objavljuje, a
buka sputava;
koju snovi izgovaraju, a java progoni.
To je pjesma ljubavi, ljudi, i nema Isaka koji
ce je ispjevati,
niti Davida koji ce je odsvirati.
To je pesma mirisnija od jasminovog cvijeta,
i nema sjeciva koje je moze raniti.
Bolje je cuvana od djevojackih tajni,
i nema strune koja je moze prisvojiti.
Ko moze sjediniti huku mora i pesmu slavuja,
ko moze spojiti oluje sa djecijim uzdasima?
Koje ljudsko bice
moze bozansku pesmu ispjevati?

Odgovori

