Blizanci

Članak

Na njegovu aluziju da sam kopile
rekao sam mu da sluša
Bramsa i nauči da slika i pije, umjesto da ga
kroz život vode žene i dolari.
ali je on dreknuo na mene: Isusa ti boga, sjeti se
svoje majke, sjeti se svoje zemlje,
sve ćeš nas ubiti!…

hodam kroz očevu kuću (za koju je dugovao 8000 dolara
poslije 20 godina na istom poslu) i gledam u njegove
mrtve cipele, način na koji su njegova stopala deformisala
kožu, kao da je bijesno sadio ruže, što je i radio, i gledam
u njegovu mrtvu cigaretu, njegovu posljednju cigaretu
i posljednji krevet u kome je spavao te noći, i osjećam da bi
trebalo nešto da učinim, ali ne mogu, jer otac je uvijek
tvoj gospodar, čak i kad ga više nema;
dešavale su se takve stvari i ranije, ali ne mogu da ne
mislim

umrijeti na kuhinjskom podu u
sedam sati ujutru
dok drugi ljudi prže jaja
nije tako strašno
osim ako se tebi dogodi.

izlazim napolje i berem narandžu, ljuštim jarku koru;
stvari i dalje žive – trava sasvim solidno raste,
sunce šalje svoje zrake kroz koje kruži ruski satelit,
negdje besmisleno laje pas, susjedi vire iza žaluzina.
ovdje sam stranac i bio sam (pretpostavljam) neka vrsta
skitnice, i ne sumnjam da me dobro opisao
(matori i ja borili smo se kao planinski lavovi) i kažu
da je sve ostavio nekoj ženi iz Duartea, ali to me ne zanima –
neka nosi: on je bio moj
otac

i umro je.

unutra, probam svjetloplavo odijelo
mnogo bolje od ičega što sam ikad nosio
i lepršam rukavima kao strašilo na vjetru
ali ne vrijedi –
ne mogu ga oživjeti
koliko god da smo se mrzili.

izgledali smo potpuno isto, mogli smo da budemo blizanci
matori i ja – tako su ljudi
govorili. on je čuvao gomoljike
da ih posadi u bašti
dok sam ja ležao s kurvom iz Treće ulice.

u redu. daruj nam ovaj trenutak:
stojim pred ogledalom
u odijelu mrtvog oca
čekajući
da
umrem.

Burning in Water, Drowning in Flame

Odgovori

