Ljubavna pjesma

Članak

sve zene
svi njihovi poljupci
razliciti nacini na koje vole i
razgovaraju i traze

njihove usi sve one imaju
usi i
grla i haljine
i cipele i
automobile i bivse
muzeve.

vecinom
zene su veoma
tople podsjecaju me na
tost namazan puterom
koji se
istopio.

vidi im se u
ocima: bile su
uzete bile su
prevarene. nisam bas siguran
sta da ucinim za
njih.

ja sam
pristojan kuvar i umijem da
slusam
ali nikad nisam naucio da
igram – u to vrijeme bio sam

zauzet nekim drugim stvarima.
ali uzivao sam u njihovim razlicitim
krevetima
puseci cigarete
gledajuci u
plafone, nisam bio zao ni
neposten. samo
ucenik.

znam da sve one imaju ta
stopala i bose prelaze preko sobe dok
posmatram njihove stidljive zadnjice u
tami. znam da im se svidjam, neke me cak i
vole
ali ja volim tek
poneku.

neke mi daju narandze i vitaminske
pilule; druge tiho pricaju o
djetinjstvu i ocevima i
predjelima; neke su gotovo
lude ali nijedna od njih nije
besmislena; neke lijepo
vole, neke manje
lijepo; najbolje u seksu nisu uvijek
najbolje u drugim
stvarima; svaka ima ogranicenja kao sto
i ja imam ogranicenja i mi brzo
upoznajemo
jedno drugo.

sve zene sve
zene sve
spavace sobe
tepisi
fotografije
zavjese, to je
nesto kao crkva osim
sto ponekad ima
smijeha.

te usi te
ruke te
laktovi te oci
sto gledaju, njeznost i
zelja drzale su me
drzale.

 

Bukowski

Odgovori

