Mizantrop

Članak

optužen sam kao

takav.

dobro, ja sam atinska ruina,

znate već.

vječito radim na ponovnoj

izgradnji, popravljam

se.

ali kad sam sa ljudima

nešto se oduzima

od mene.

većina ljudi teško da je

vesela i rijetko je

zanimljiva.

slušam njihove žalopojke,

uočavam nihovu

hvalisavost,

njihova neoriginalna

zapažanja.

pretvaraju mi

život u zjev.

tražite da ih

prigrlim?

ja ih ne mrzim,

ne želim da ih porazim

ili ubijem.

samo hoću da se

sklonim.

samo kada sam

sam

osjećam se

najbolje.

to je moj normalni

put,

kada klizim,

lebdim,

kada bilo kakva

svjetlost

ulazi u

mene.

atinska ruina.

stari klošar.

bubašvaba u

katedrali.

dobro vino.

duhovni razgovori sa

madam smrt.

san o zlatnim

vjetrenjačama.

udisanje

života.

uzvišeno zatočeništvo.

nježni zidovi.

ako ljubav prema tome

umjesto prema čovječanstvu

čini od mene

mizantropa

onda to i

jesam.

do koske,

rado.

sada

ovdje

noćas

sjutra

dogodine

sam sa

samoćom

konačno.

 

Bukowski

 

Odgovori

