Miroslav Antić

Članak

Nisam osećao da diram u tuđe ni kada te prvi put videh i poželeh.
Oduvek si bila moja više nego što sam ja svoj, i više nego si i sama svoja…

Nisam se osećao kao da diram u tuđe jer ti nisi bila ničija kad je svaki delić mene postao deo tvoje duše. Oni samo nisu znali, oni su samo na to tako površno gledali, oni ne znaju šta je voljenje, oni misle na svojatanje, a to nema veze sa jačinom otkucaja srca. Nisam se osećao da diram u tuđe kad sam ti dušu udisao jer ničija do tada nije ni bila.

I nisam nikada bio ljubomoran na njega koji te zove svojom … Ljubomoram sam bio na svoje ruke koje te dotakoše pre usana i na usne koje poljubiše tvoj vrat pre ugriza tvojih zuba koji se zari u moje srce i otkide … zauvek otkide … Moje srce je već u tebi. A ti veselo igraš opijena, akoholom i očajem… Igraš igru nedodira, nečuja … Igru daljine.

Odgovori

