O prozorsko okno

Članak

Vječito zahtijevaš
novog mene.
sjediš sada na kauču,
gunđaš,
tvoj glas škripi
o prozorsko okno,
šta god
da smo učinili jedno
drugom (a ni ja ni ti
nismo bili pošteni)
mislim da je ton tvog glasa
ono što je najnepoštenije.
sve naše izdaje
tvoje i moje
ne zaslužuju taj
ton, ni to mračno paćeničko lice
tako ubijeđeno da sljedeći muškarac
neće postupati prema tebi
kao što sam ja postupao,
ili da ti nećeš postupati prema njemu
kao što si postupala prema meni.
Tvoj glas škripi o
prozorsko okno
i ništa se u životu nikad ne mijenja
i ja hoću to da ti kažem
sada.

 

Charles Bukowski

Odgovori

