Takva sam, kakva sam

Članak

Takva sam kakva sam.
Baš takva sam stvorena.
Kad imam želju da se smijem,
Smijem se grohotom.
Volim onog ko me voli.
Pa zar sam za to kriva?
Što nije uvijek isti onaj koga volim.
Takva sam kakva sam.
Baš takva sam stvorena.
Pa šta sad hoćete?!
Šta hoćete od mene?!
Stvorena sam da se dopadam
I tu se ništa ne može izmijeniti.
Potpetica mi je suviše visoka,
Struk mi je suviše vitak,
A grudi suviše čvrste.
I koluti pod očima suviše modri.
A onda i zatim
Takva sam kakva sam!
Dopadam se onome kome se dopadam.
I šta se to vas tiče?!
Ono što mi se dogodilo…
Da, ja sam voljela nekoga.
Nekoga ko me je volio.
Kao djeca što se među sobom vole
I znaju prosto da vole,
Da vole, vole, vole…
I zašto me onda ispitivati?!
Ja sam ovdje samo da vam se dopadam
I ništa se tu ne može izmijeniti.

Jacques Prevert

Odgovori

