Najbolji čovjekov drug

Standardno

Rekao sam tipu – polivao je travnjak –
još jednom poprskaj moga kera i
imaćeš posla sa mnom.
Samo je polivao dalje, gledajući u crijevo,
i rekao: “Ma zabolje me, vi dripci samo pričate
ali nikad ništa ne uradite.”

Bio je glupi matori tip bijele kose. Lijepo sam
osjećao kako tupost zrači iz njega.
Oteo sam mu crijevo iz ruke, okrenuo ga i
nabo ga desnicom u stomak.
Pao je kao balvan i ostao da leži na svom
travnjaku, držeći se za škembe i teško
dišući.
Jadno je izgledao.
Podigao sam crijevo i polio ga,
natopio mu odjeću, a onda mu pošteno
zalio lice i udaljio se.

Otišao sam u radnju i uzeo bocu viskija
i šest piva.

Kada sam se vratio nije ga bilo.
Popeo sam se gore u stan i rekao Mari da sam se
pobrinuo
za slučaj tipa koji nam je
isprskao psa.
“Šta si uradio, ubio ga?” Upitala me,
a ja joj rekao: “Ne, samo sam mu objasnio neke stvari.”
Onda je ona poželjela da zna kako to mislim,
objasnio mu neke stvari?
Ali ja sam joj rekao: “Ma nije bitno,
gdje su neke čiste
čaše?”

I onda je ušao pas.
Koko.

A treba znati da sam ga
mnogo volio.

Charles Bukowski

Oglasi

Komentiraj

