Zvijer

Članak

Moja zvijer dolazi popodne
Grize moju utrobu
Grebe moju glavu
Reži
Pljuje dio mene
Moja zvijer dolazi popodne
Dok se drugi ljudi slikaju
Dok su drugi ljudi na izletu
Moja zvijer dolazi popodne
Preko prljavog kuhinjskog poda
I ceri mi se
Dok drugi ljudi rade svoje poslove
Što zaustavlja njihove misli
Moja mi zvijer dopušta da mislim
O njoj,
O grobljima i demenciji i strahu
I bajatom cvijeću i raspadanju
I smradu jalovog groma.
Moja me zvijer ne ostavlja na miru
Ona mi dolazi popodne
I grize i grebe
A ja joj kažem
Dok se previjam, držeći se za utrobu:
Isuse, kako da te ikad objasnim
Njima? Oni misle da sam kukavica
Ali oni su kukavice, jer odbijaju da
Osjete, njihova hrabrost je hrabrost
Puževa.
Moju zvijer ne zanima moja nesrećna
Teorija- ona kida, žvaće, pljuje
Još jedan dio
Mene.
Izlazim napolje, a ona me prati
Niz ulicu.
Prolazimo kraj dražesnih nasmijanih
Učenica
Kraj pekarskih kola
I sunce se otvara i zatvara kao ostriga
Gutajući na trenutak moju zvijer
Dok prelazim na zeleno svjetlo
Pretvarajući se da sam pobjegao,
Pretvarajući se da mi treba hljeb
Ili novine,
Pretvarajući se da je zvijer zauvijek nestala
I da su iskidani djelovi mene
Još tu
Pod plavom košuljom i zelenim pantalonama
Dok sva lica postaju zidovi
I svi zidovi postaju nemogući.
What matters most is how well you walk through the fire

Odgovori

