Jedna me žena čeka- Walt Whitman

Standardno

Jedna me žena čeka, ona sadrži sve, ništa ne nedostaje,
a ipak bi sve nedostajalo, ako bi spol nedostajao ili
mokrina pravoga čovjeka.
Spol sadrži sve, tijela i duše, mišljenja, dokaze, čistoću,
nježnost, uspjehe, navještenja,
pjesme, zapovijedi, zdravlje, ponos, tajnu majčinstva,
sjemensko mlijeko,
sve nade, dobročinstva, darove, sve strasti ljubavi, ljepote,
naslade zemlje,
svemoć vlade, sunce, bogove, mogućnike zemlje.
Oni su sadržani u spolu kao njegovi dijelovi i njegovo opravdanje.
Bez srama čovjek, kojega volim, poznaje i priznaje
dragocjenost svojega spola.
Bez srama žena, koju volim, nju poznaje i priznaje.
Sada ću se otrgnuti od neosjetnih žena,
otići ću da ostanem s onom koja me čeka, i s onima koie su
tople krvi i dovoljno mi pružaju,
ja vidim da me one razumiju i da me se ne odriču,
vidim da su dostojne mene; ja ću biti krepki muž tih žena.
One nisu ni zeru manje od mene.
Opaljene u licu od sunčane žege i duhanja vjetrova,
njihovo meso ima drevnu božansku gipkost i snagu.
One umiju vješto plivati, veslati, jahati, rvati se, pucati,
trčati, udarati, uzmicati, napadati, opirati se, braniti se,
one su konačne u svojem vlastitom pravu – one su
spokojne, bistre, potpuno vladaju sobom.
Privlačim vas sasvim k sebi, vi žene,
ne mogu vas pustiti, ja ću vam učiniti dobročinstva,
ja sam za vas, vi za mene, a ne samo radi nas, nego i radi drugih
u vama spavaju veliki junaci i bardi,
njih neće probuditi ničiji dodir osim moga.
To sam ja, vi žene, ja krećem svojim putem.
Ja sam strog, oštar, jak, neumitan, ali vas ljubim;
ne zadajem vam više bola nego je za vas nužno.
Ja točim tvar da bih porodio sinove i kćeri prikladne za ove
države i stežem vas s polaganom grubom miškom,
ja se uspješno svladavam, ne slušam nikakvih molba,
ne smijem odustati dok ne istočim što se tako dugo kupilo
u meni.
Kroz vas ja izlijam zatvorene rijeke što u meni teku,
u vas omatam tisuću narednih godina,
u vas cijepim klice mojih i američkih najvećih ljubimaca,
kapljice koje na vas sipam porodit će vatrene i atletske
djevojke, nove umjetnike, muzičare i pjevače,
djeca koju s vama rađam rađat će djecu u svoje vrijeme,
iziskivat ću savršene ljude i žene od mojih ljubavnih milo*dara,
očekivat ću da se oni sjedine s drugima, kako se mi sada sjedinjujemo,
računat ću na plodove njihovih štrcanja kako računam na
plodove mojega sadašnjega pljuska,
brinut ću se za mile usjeve od poroda, života, smrti,
besmrtnosti, koje sada s tolikom ljubavi sadim.

Oglasi

Komentiraj

