Bukowski <3<3<3

Standardno

…Operisali su ga. Džon je nakon toga pao u komu. Lu je bila tamo. Bila je religiozna. Ja nisam previše religiozan ali to je bila njena stvar. Ostala je pored kreveta i molila se. Doktor je ušao i pitao je šta radi. ‚‚Molim se da moj čovek preživi,“ rekla mu je ona. ‚‚Pa, ja se molim da umre,“rekao je doktor.
Lu je skočila na noge: ‚‚‚Moliš se da umre? Kakav si to ti dođavola doktor? Kakvo si ti dođavola ljudsko biće?“
‚‚Ako bude preživeo biće kao neki idiot. Biće kao dete, biće beskoristan…“
‚‚Šta me briga? Šta me briga ako je kao idiot? Ja ću se brinuti za njega. On je moj čovek!“
Žene kao Luiz Veb pojavljuju se otprilike jednom među dva miliona žena. Džon je umro.

,,Autsajder”- odlomak

Oglasi

Komentiraj

