vi znate i ja znam i ti znaš

Članak

dok se žuta roletna kida

dok mačka skače užarenih očiju

dok se stari barmen naslanja na šank

dok kolibri spava

vi znate i ja znam i ti znaš

dok tenkovi vježbaju na lažnim bojištima

dok se tvoje gume obrću autoputem

dok kepec pijan od jeftinog burbona plače sam u noći

dok bikove pažljivo uzgajaju za matadore

dok te trava gleda i drveće te gleda

dok more skriva bića ogromna i istinita

vi znate i ja znam i ti znaš

tugu i slavu dvije papuče pod krevetom

balet tvog srca dok igra s tvojom krvlju

mlade djevojke ljubavi koje će jednom mrzjeti ogledala

prekovremeni rad u paklu

ručak s bolesnom salatom

vi znate i ja znam i ti znaš

kraj kakvim ga sada znamo

čini se kao bijedan trik poslije bijedne agonije ali

vi znate i ja znam i ti znaš

radost koja se ponekad javi niotkuda

dižući se kao pun mjesec preko nemogućeg

vi znate i ja znam i ti znaš

razroku suludost totalnog zanosa

kad znamo da konačno nismo prevareni

vi znate i ja znam i ti znaš

dok gledamo u naše ruke naše noge naše živote naš put

usnulog kolibrija

ubijeno mrtvilo armija

sunce koje te jede dok ga gledaš

vi znate i ja znam i ti znaš

pobijedićemo smrt.

 

Henry Charles Bukowski

 

 

Odgovori

